جامعه زنان در پروتکلهای یهود

" این جامعه را که به دست زنان به فساد کشیده می شود، جامعه زنان نام می نهیم. زیرا در فساد و تجمل پرستی دنباله رو دیگرانند. "بخش از پروتکل دانشوران یهود

صهیونیسم تمامی ابعاد هویتی زن را در راستای برنامه های استعماری خویش تعریف کرده و ابزاری ترین استفاده تاریخ از زن را به تحقق رسانده است.

سند این ادعا را می توان در پروتکلهای دانشوران صهیونیسم جستجو کرد. آنها چشم انداز و آیین نامه اجرایی برنامه های شیطانی خود را در قالب ۲۴ پروتکل طراحی کرده اند. در این قوانین مکتوب، زن ماهیتی ابزاری در جهت رساندن یهود به اهداف استعمارگرانه خود دارد.

در اولین پروتکل صراحتا آمده است:" مردم غیریهودی از همان آغاز جوانی به وسیله عوامل ما بی بند و بار و بدون اخلاق بار می آیند. عوامل ما عبارتند از: معلمان سرخانه، خدمتکاران، منشی ها و زنانی که در خانه های ثروتمندان بچه داری می کنند. به کمک زنان یهودی، مردان غیر یهودی را در عشرتکده ها و محل های عیاشی به فساد می کشانیم و آن ها را از جاده عفت و پاکدامنی منحرف می سازیم."

شگفت انگیزتر اینکه در ادامه آن بیان شده است:" این جامعه را که به دست زنان به فساد کشیده می شود، جامعه زنان نام می نهیم. زیرا در فساد و تجمل پرستی دنباله رو دیگرانند. "

براین مبنا در اندیشه یهود، زن، در نقش سربازی در جنگ فرهنگی ظاهر می شود که ماموریت آن در ترویج فساد و فحشاست.

در آخرالزمانی که اوهام اعتقادی کتاب تحریف شده یهود، سلطه آنان را بر جهان بشارت می دهد؛ رسالت زن یهودی در ترویج فحشا میان جوامع انسانی خلاصه می شود. به این ترتیب صهیونیسم به بهانه آزادی زن؛‌ او را به دام استثمار خویش می کشاند."[1]

تلمود کثوبوت؛ شامل مستهجن‌ترین بخش‎های تلمود است که در آن مسائل جنسی، زنا و فحشا در قالب جملات و کلمات رکیک بیان می شود. در این کتاب جعلی یهود که دستاویز مقاصد سیاسی صهیونیسم قرار گرفته، شخصیت زن در حد ابزاری شهوانی و حقیر تنزل داده شده است:" ارزش بکارت یک دختر یهودی، دویست آغچه (نوعی سکه قدیمی یهودی) است. این را می توان با چانه زدن، کم یا زیاد کرد."[2]

این عبارات در آموزه های کتاب یهود درباره زنان یهودی آمده است. حال می توان به راحتی حساب کرد که در رابطه با زنان سایر ادیان چه نوع نگرشی در فرهنگ صهیونیسم حاکم است.

در تلمود یباموث درباره روابط جنسی زنان با یکدیگر، یا با حیوانات سخن به میان آورده شده است:"یک بیوه یهودی برای ارضای امیال جنسی خود، می‌تواند به هر طریقی متوسل شود. اگر زنی به عللی با یک حیوان روابط جنسی برقرار نماید، کار نامناسبی نکرده است. زنی که با ذوق و شوق، این کار را انجام دهد و بعد به ازدواج فکر کند، در آینده می‌تواند حتی از طرف خاخام بزرگ دعوت به ازدواج شود…"[3]

یهودیت تحریف شده در راستای از بین بردن قبح مسائل جنسی که در پی آن هدف تزلزل در بنیان خانواده تحقق خواهد یافت؛ حتی شئونات پیامبران الهی را نیز نادیده و به سخره می گیرد.

به طوری که بی شرمانه به رسولان الهی نسبت زنا حتی زنای با محارم را می دهد.

پیش از پرداختن به عملکردهای صهیونیسم بر اساس این پروتکل، شایسته است که تاملی در خط مشی و بینش رهبر انقلاب اسلامی در سومین نشست اندیشه های راهبردی داشته باشیم.

✔️حضرت آیت الله خامنه ای در حاشیه بیانات خود تصریح فرموده اند:" فمینیستهاى افراطى هم من حیث لایشعر دارند به زن ضربه می زنند. حالا من حیث لایشعر که می گوئیم، نگاه خوشبینانه است. یعنى این هائى که دست‌اندرکارند، ظاهراً نمی فهمند چه کار دارند می کنند. احتمال دارد سیاستگذارانى، برنامه‌ریزانى در پشت صحنه هستند که آنها می فهمند دارند چه کار می کنند؛ کمااینکه این احتمال در همان پروتکلهاى صهیونیسم کاملاً پیش‌بینى شده. یعنى ضایع کردن جنس زن و او را مظهرى براى استفاده‌ شهوانى مرد قراردادن، در مواد آن پروتکلها هست. حالا ممکن است کسى در اعتبار و صحت سند آن پروتکل خدشه کند، لیکن وقتى آدم دستگاه صهیونیسم و شبکه تبلیغاتى صهیونیسم را ملاحظه می کند، مى‌بیند عملاً همین کار را می کنند؛ حالا اگر هم برایشان واجب نشده، به نحو مستحب دارند انجام می دهند؛ ملتزمند این کار را بکنند، و دارند می کنند."

 

 

راسخون، روش های بهره گیری از زنان در اندیشه صهیونیسم. ص۱۴  

تلمود کثوبوت، باب ۱۴ و ۱۱

تلمود یباموث از ۵۶آ تا ۵۹ ب

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

دیگر نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید