فیلم انگیزشی دانگل

خلاصه داستان:

داستان فیلم در مورد کشتی گیر سابق تیم ملی هندوستان ماهاویر سینگ پوگات است که به دلیل مشکلات فراوان و در حالی ‌که هیچ‌ وقت نتوانسته به مدال طلا دست پیدا کند مجبور میشود از تشک کشتی خداحافظی کند. اکنون او تصمیم دارد تا با آموزش کشتی به دو دخترش یعنی گیتا و بابیتا رویای قدیمی خود را به حقیقت تبدیل کند. گیتا پوگات اولین کشتی گیر زن هندی بود که در بازی های سال 2010 موفق به دریافت مدال طلا شد.

 

درباره فیلم:

فیلم سینمایی دانگل (Dangal) یک فیلم بالیوودی در ژانر بیوگرافی اکشن ورزشی و درام محصول سال 2016 کشور هندوستان به کارگردانی نیتش تیواری است که توسط کمپانی Aamir Khan Productions منتشر شد. نویسندگی این فیلم را پیوش گوپتا و شریاس جین برعهده داشته و بازیگرانی چون امیرخان ساکشی تانوار فاطیما سانا شیخ سانیا مالهوترا آپارشاکتی خورانا زایرا وسیم ریتویک ساهور گریش کولکارنی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. جالب است بدانید که دانگال در جشنواره بین‌المللی فیلم پکن برای عناوین بهترین فیلم بهترین کارگردانی بهترین بازیگر و بهترین فیلم اکشن موفق به دریافت چهار جایزه مختلف شده است.
مشاهده آنلاین فیلم و دانلود:
 

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

اخرین نوشته‌ها

دیگر نوشته‌ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید